Staring at the sun

Ännu en dag när solen skiner och jag inte riktigt vet vad jag ska göra med den mer än att ta en lång powerwalk - vilket jag ska göra om en stund. Jag vaknade lite väl sent idag kanske..

Äsch, vafan man lever bara en gång? Det blir ju fel eftersom man egentligen vill ta vara på tiden.. Ni vet att man i genomsnitt sover 27 år sammanlagt va? Det får en att vara uppe längre om natten snarare än att gå upp tidigt! Haha, iaf mig!

Nu kommer det lite bilder från igår! Har äntligen (vet inte om jag ska säga så eftersom jag ändå lånade ut den med stor vilja till Cj) fått tillbaka min lilla kamera så det kommer med på turen idag! Inga som helst planer på vad som ska göras ikväll men imorgon blir det jobb iaf, så det lär väl bli lugnt!







Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0