Saknad

Skypade med Cj igår kväll, helt sjukt hur mycket jag saknar honom. Nog för att jag saknade honom förrgår också, det är faktiskt mycket roligare när han är med på fest - fastän han är nykter. Man får en känsla om att man är helt säker då. Inte för att jag kände mig osäker igår då jag hade Sandra, Sanne och mina grabbar Just och Karl på plats! Ni fattar. Ytterligare en vecka återstår tills han kommer hem, usch denna längtan! Den för ju med sig det bästa men det blir ju tråkigt ibland, oftast. Haha. Att vakna med hans bortdomnade arm under sig för att han inte velat ta bort den för att jag sovit så bra - det är kärlek♥


time doesn't matter. Snygg grabb ute på Djurgården!

Idag blir det jobb (detta är ju tidsinställt, höhö) så hörzzz vi efter det. Ciao

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0