Kaffe kommer inte på fråga



Man ska aldrig hoppas på för mycket, jag hoppades på att inte bli sjuk och tydligen så var det för mycket begärt, haha. Känner mig dålig, magkatarren står i blom och kaffe kommer inte ens på fråga idag. Det enda som kommer på fråga är att ta mig en tur till skolan och skriva på papper.

Förresten som kommer Gilby Clark på Sverigeturné! Gissa när det börjar? Nu på fredag i Västerås, sen spelar han på Harry B James på måndag....HUR FAN KAN JAG HA MISSAT DETTA?! Jag har ångest i hela kroppen, bör jag göra av med mina pengar för att åka och se? Det är ju Gilby Clark! Och Ryan Roxie kommer ju också att vara där.. faaaaaaaaaaaan

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0