JOBB!



vem har blivit lärarvikare?! Jag är supernöjd! Även om jag inte jobbar varje dag eller har regelbundet schema så är jag riktigt nöjd för jag vill så gärna ha ett jobb som jag skulle kunna trivas med! jag fick hoppa in direkt och första dagen är på torsdag och då ska jag ha Matte och SO! Sen ska jag vara vikarie för musikläraren också, hur jävla nice är inte det? Just att få testa på om jag vill bli musiklärare är ju toppen! Men jag ska fortsätta städa då och då också!

SO FUCKIN HAPPY!

Nu ska jag hem till min karl och laga en kanonmiddag, ciao!

Nat

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Lycka till gumman!!! :D tror du kommer trivas superduper bra :D

2011-09-12 @ 20:32:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0