For those about to rock - fire



Har varit i skolan på möte inför imorgon och även lämnat in deverse grejer! Kom nyss ut ur duschen efter ett litet träningspass, mage/rygg + mer - man behöver inte göra mer än "lite" varje dag. Iaf inte jag, men min kropp är konstig så det kanske inte ska jämnföras, haha.

Har läst på en hel del sidor att träna med rockring ska vara en höjdare och såklart så vart jag ju testa! Det var faktiskt rätt bra måste jag säga - man måste dock verkligen ha fart för att det ska märkas att det tar! Jag har bara en större modell så jag kan bara använda min runt midjan och på armarna men har man både stor och liten modell så går det ju att använda på benen också! Enkel vardagsträning. Jag kan ju inte jogga/springa hela tiden....

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0