Flickor och pojkar i kombination

Ja, flickor och pojkar i eller utanför ett förhållande. Jag är en sån tjej som gillar killar med långt/längre hår. Helst ska de ha till strax under öronen, då är det som snyggast - men det ändras ju från grabb till grabb, de ser ju olika ut så de kanske inte alls passa i den längden. Längre hår ska det va oavsett vilken längd av långt? Haha, det blev komplicerat.

Shit the same till punkten! Ni vet när ni ser en kille med det perfekta håret och sen nästa gång du ser honom så har han klippt av sig det där fantastiska håret? Det har precis hänt mig. Min pojkvän har klippt av sig håret trots att jag bett på mina bara knän att han inte ska göra det. Han har en stark vilja den där.

Vad ska man säga liksom? Hade det varit en random snubbe hade man vänt andra kinden till liksom. Haha. Då var han inte lika intressant längre. Så hemskt alltså, hahaha. Men så tänker tjejer ibland! Inte alltid, ibland.Nu är det en helt annan grej eftersom jag är i ett förhållande och är grymt kär i min pojkvän, jag älskar honom lika mycket nu som när han hade halvlångt hår! Haha, det som trodde jag var elak får sig en besvikelse. Jag brukar alltid säga till mig själv att "det är ju bara hår" om det har blivit lite för kort och detsamma gäller honom, eller? Jag har fortfarande inte sett honom och jag kommer inte göra det de närmsta 3 veckorna heller, tyvärr. Vi har inte ens tillgång till internetkommunikation, fattar ni hur jävla mycket mer man saknar honom då eller?

Nejmen, håller ni med flickor? Min blogg, my opinion. Det här är något mellan oseriös och seriös kritik mot alla killar som klipper av sig sitt perfekta hår. Ta det med en nypa salt förfasen.


Slash utan sitt hår? Aldrig.

Nat



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker han såg sjukt bra. Såg ett foto på honom idag på ahns blogg. Gu va söt han e!

2011-09-20 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0