DEF LEPPARD+MÖTLEY CRÜE+STEEL PANTHER = ENGLAND!!



OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!! HOW FUCKIN' AWSOME! Def Leppard+Mötley+Steel Panther= Toura runt England! Så jävla grymt! Går allt osm det ska så flyttar jag och jobbar i London i november så jag kommer att befinna mig där - det gäller bara att skaffa en biljett så fort jag får pengar till det! 14 december spelar de på Wembley och vem fan vill inte se världens bästa band på fucking WEMBLEY?!

Klarar inte av att skriva utan att svära vid såna här tillfället, nu har jag verkligen något att längta till!!!

Nat

Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

Har du fixat bijett kommer bli årets bästa konsert :)

2011-09-22 @ 22:52:34
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0