Autumn leaves


har sjungit den här ett antal gånger, hatade den först men på nått sett så hittade den sin väg in i min skalle! Gammal jazz är faktiskt riktigt bra.

Drog till kyrkan i morse och hade genrep med kapellmästare Maria inför söndagens dop (jobb) i Fössbynn och det gick underbart smidigt trots min tandvärk! Jag vet inte, jag gillar att sjunga på dop och bröllop trots att det inte alls är min genre? Ska jag blir kapellmästare? Naej.

På vägen hem svängde jag in hos Sandra som satt och pluggade, tror jag blev räddaren i nöden idag, haha! Nädå, men vi drog till Cj's och bakade ihop något som inte alls blev så gott, haha...!

Nu fattas det bara en lång promenad och ev ett litet magpass? We'll see about that! Det börjar ju bli så kallt!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0