You could have a change of heart, if you would only change your mind

Jomen tjena fan

Jag är tillbaka - för det här inlägget iaf. Jobbat heldag idag, varit ute och kikat efter klädsel till fredag (Halloweenfest på PAAAAATZIN eller Folkets Park som man säger i resten av Svea Rike...) men det gick inge vidare dock tror jag att jag hittat något nu! Nu ska jag strax ställa mig och fixa käk och sen blir det det missade avsnittet av Pan Am!

Saker händer när man minst anar dem. Det som hände hade jag inte en chans att hindra och jag kan inte låta bli att känna att jag skulle vilja vara kvar. Det får man förstå.

Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3! vad ska du klä ut dig till? :)

2011-11-01 @ 10:15:43
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0