Who am I to be blind

Jag är så jävla glad idag! Har befunnit mig i Tingshuset de senaste 3 timmarna med nya Gospelkören - så grymt skönt att få lite struktur på sången! Nog för att jag övar nästan varje dag men inte med andra. Grymt skönt och jävligt roligt för den delen! Jag är så glad, så glad, så glad!

Jag vet inte riktigt vad jag skulle vara utan sång faktiskt, ska jag vara ärlig så skulle jag vara väldigt svag utan den eftersom mycket att mitt självförtroende ligger i den. Man kan ju alltid hoppas (jag jobbar på det ska ni veta...) att man får chansen att jobba med musik varje dag, men det är en lång väg att gå! Jag kämpar vidare helt enkelt!



Ska försöka käka någon form av lunch nu och välja en outfit till Sanne och Jespers inflyttningsfest som är ikväll! Laters hörrni

Nat


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej,

Tänkte tipsa om min tävling där man kan vinna skönhetsprover. Det vore jättekul om du ville vara med!



Länk till tävlingen:

http://getfitordietryin.blogg.se/2011/october/vinn-skonhetsprover.html

2011-10-09 @ 01:33:16
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0