Fullspäckat

Blev inte som planerat.. drog till Yrsa för en pratstund, nu när hon är hemma från Östersund! Det blev följt av:

..kort födelsedagsfika med Kalle  - han kom bara 3 timmar sent, haha!



..pizza med pojkvännen och hans vänner, de stack och spelade NHL12 så jag stack väl hem och spelade....Gardens of Time! Hahaha. Jag är i ett seriöst beroende..


..lek med webcamen medan jag lyssnat på Rockklassiker som bara spelar massa finmusik som Neil Young, The Who och Sweet! 3 droppar om dagen mot örat, har gått 1 dag och jag tror det börjar bli bättre men det kliar som satan! Ingenting mindre än armbågen ska in i örat sa doktorn....


.. och sist men inte minst väntan på att "Den stora matresan" med Per Morberg ska börja (21.00, Sjuan) där min fina vän Täpp Lars Arnesson ska medverka! Jag får helt enkelt pendla mellan Grey's och matresan ikväll!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0