Nu blottar jag mig kanske men shit the same.

Jag har upptäckt något som inte riktigt hänger ihop...

Bloglovin när jag gå in på Bloggar>Rock;


Bloglovin när jag går in på Konto>Min blogg;

Haha, någon som eventuellt ser något osammanhängande?! Det ser ju faktiskt rätt kul ut... Någon mer som har lika?



Har jobbat en sväng idag och sedan drog jag en låååång bullfika med finaste fröken Lind! Ja, Cj var också med på ett hörn och tjuvlyssnade på allt skvaller, haha...

Måste återigen säga att jag älskar att jobba på skolan, helt sjukt bra trivs jag! Börjar 08.00 imorgon bitti och ska först ha Engelska och sedan Samhällskunskap (omg, haha) så det ska nog inte vara några större konstigheter tror jag!

Nej, nu känner jag hur magen kurrar så jag ska väl pallre mig till grabben och fixa lite middag!

Hare gött min grymma läsare!

Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0