Jag vill också!

Jag och Sandra har som sagt hjälp Sanne att flytta till hennes och jeppe k's nya tillhåll, en riktigt mysig lägenhet faktiskt och väldigt fint läge! Jag och Sandra var avis såklart, vi vill också flytta hemifrån (helst tillsammans med våra respektive men helst bara hemifrån), haha! Vi fixade även ihop en Ikea-byrå, vi tre, en skruv fattades och några blev över, den blev även vind på en kant - men den rasade ju inte? Närå, det syns knappt att en liten ynklig glipa är lite större än andra. Vi är duktiga vi!



Imorgon blir det jobb (börjar sex, måste gå upp fem - hur i helv**e ska jag komma upp?!) och sedan kommer äntligen min snygging hem! Hoppas timmarna flyger förbi imorgon på jobbet!

Lär väl lägga mig tidigt men det kommer aldrig att hända.. Ett telefonsamtal, en kopp te och filmen jag börjat kolla på. Sen kanske jag kan lägga mig.

Hörs imorgon!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0