I got job to do you better let me in!

Det är två låtar som turas om att spelas just nu och det är "I'm in the band" och "My sharona", kommer aldrig att tröttna. Mmmm!

Bra dag! Har spelat (lärt ut) piano, trummor och övat sång med kören! Ska sätta mig och skriva i timmar och föra närvaro (öh, känns fortfarande som om det är jag som ska bli ifylld för närvaro, haha), det blir....intressant.

Middagen igår blev lyckad (glömde kameran så det blir inga bilder...fy mig), grymt gott blev det enligt mig! Melon och parmaskinka, Kycklingspätt med saffransås och vaniljpannacotta - awsome! Sången i ishallen gick också bra btw, easypeacy!


Foo Fighters

Kvällen tillägnas läsning och lite tv, det blir fint det!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0