Hockeyfinal!

Hello dudes,

fin dag idag om än lite blåsigt! Cj kom hem halv nio i morse så jag pallrade mig upp och drog dit och sov med honom en stund(snacka om att jag var trött). Vad gör man inte? Haha!

Var och handlade för en stund sen för ikväll blir det trerätters med min snygging, nice huh? Suttit och komponerat den själv faktiskt! Tänkte försöka mig på saker som jag aldrig gjort förut men eftersom Cj läser min blogg titt som tätt tänker jag inte avslöja menyn innan middagen!

Ska snaaaaaart dra mig till ishallen, det har varit hockeycup så jag ska dit och sjunga nationalsången inför finalen! Även de minsta uppträdanden ger mycket i längden!



Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0