Monkey Business

Vilken dag alltså. Bra, mycket jobb och goa kollegor! Tror alla kände lika som jag på en punkt - att gå ut i korridoren idag var som att gå ut i korridoren på hödstadiet.

Fick dock mycket att tänka på efter lunchen, jag vet att jag lovade mig själv att sluta tänka så mycket men min kropp är inte särskilt duktig på att lyssna. Man kan inte riktigt hjälpa det när man är tom, för då får tankarna flöda fritt. Synd att min känslobarometer är som en jävla berg- och dalbana. Huden är tunn men skinnet på näsan är kvar. Klipp klipp och ner i soptunnan. Iskallt.


mm.

Det tog mig 1½ timme att skriva ovantående. Jag har gjort fastat i säkert 10 "stirror" mellan varven. Så dålig. Haha. Ni får ett bättre inlägg senare känner jag.

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0