Sysselsatt!

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera normalt, för ja, det har varit en hel del onormala uppdateringar. Haha, grejen är väl bara den att jag jobbar och jobbar jag inte är jag i skolan och spelar piano och sjunger (och skriver musik, pennan glöder vill jag lova) och gör jag inte det så är jag ute och umgås med mina fina vänner (mest underbara kaffestunder med massa snack). Resten av tiden är jag hemma, det har inte varit särskilt många timmar per dag, eller jo, det växlar väl, haha. Kameran har dock fått stanna hemma, jag vet inte varför bara därför!

Idag var jag bara till skolan en sväng, hämtade lite info (dock la jag ifrån mig det i estetsalen och det tog mig 20 min att hittade det igen..) sen drog jag och tog en chailatte med Linnea! Anna joinade oss också sista timmen, haha.



Min mage har ballat ur toooootalt. Krampar så att ryggen spänner sig och jag blir krökt som en fryst räka. Fyhelvete.

Jobb tidigt imorn bitti och slutar sedan relativt sent, gött. Mer tid, mer pengar. Planerar en resa innan jul för att hämta hem" finaste finaste Ulrica, hoppas det blir av - det måste den för jag ska på konsert liksom, hallå. Planerar även en lång, lång, lång efetr jul. Hm, well see!

Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0