Something tells me I'm into something

BLACK SABBATH TILL SVERIGE!!! 25 maj besöker de Stockholms Stadion, så jävla grymt! Skyndade mig så mycket jag kunde bort till Mami för att berätta nyheten i morse, haha. Min dag startade om när jag såg mailet. För innan dess hade jag lyckats försova mig, dock blev jag inte försenad. Jag överraskade även mina kollegor med fika som jag hunnit slänga ihop trots att jag försov mig, är man effektiv så är man. Jobbade hela förmiddan och spenderade eftermiddagen i hp's lärarum med Diana, Anna och Karl!


kommer ni ihåg? hehe

Ringde för till bowlingen för en stund sen och bokade en bana inför imorn kväll! För en gångs skull så är min helg faktiskt relativt full.. Ikväll kan dock vad som helst hända! Men imorgon har jag en del att göra under dagen och under kvällen blir det vin och bowling med fina vänner och på söndag blir det bio i Mora eller Sälen (vad säger du Nina?)! Jag håller på att dö av abstinens efter att få Breaking Dawn, oh my fuckin god, sunday can't come soon enough!!

Nat

Kommentarer
Postat av: linda

hej :) jag ska se BD imorgon och längtar som en liten tok :) hihih



kram linda :)

2011-11-18 @ 22:37:13
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

åhhh, när vi kladdade på Sandras vägg! det var fint det!

2011-11-18 @ 22:40:41
URL: http://www.ninak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0