Pepparkakor till frukost?

Ja, det brukar ju vara en mindre trend att käka pizza till frukost såhär på helgerna, speciellt om man är bakis, så då borde det var okey om jag käkat pepparkakor? bra, fint, då säger vi så!


Full rulle halva dagen igår, var ju och satt ljus vid fyra, hälsade på bekanta m.m. Morfars grav var allra svårast, förstås. Jag saknar honom så himla mycket och kan fortfarande inte förstå att den här tiden förra året var han fortfarande här. Han dog samtidigt som jag satt på ett plan till London för att göra mitt antagningsprov och något av det sista han sa var: Det där kommer hon att klara så bra! Han var verkligen världens bästa morfar ♥



Som alltid efter att man varit och besökt sina saknade blir man försatt i tankar och minnen, så det blev en ensam kväll tillsammans med tv:n medan resten av familjen var ute på annat. Såklart slog det ju över. Saknar man en saknar man flera.


Just nu vill jag mest av allt bara åka härifrån.

Nat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0