När man vet att det har gått för långt

Ja, titeln talar för många punkter i mitt liv just nu men det jag syftade på är mina sömnproblem. Eller ja. "Sömnproblem", de senaste 3 nätterna har jag sovit skit, bara legat och funderat och stirrat upp i taket och nog faktiskt somnat med öppna ögon - för det har jag en tendens till att göra ibland. Det är som när man dagdrömmer fast i flera timmar, stört. Jag är störd. Jag somnade faktiskt till direkt efter att jag lagt ifrån mig boken igår men det slutade med att jag vaknade och kom på mig själv att jag drömt om Eldar Svartskogen. Drömmer man om karaktärerna i boken man läser då har det nästan gått för långt, haha.

Har umgåtts med finaste Linnea, hon är lika virrig som jag (haha, du vet vad jag menar ;) ) skönt att någon är det. Senildement. David är nog också med i gänget? Min mor är också det, haha. Hon är fan värst.

Nu är det Grey's! HÖJ

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0