Malungsa

Jag hade egentligen tänkt göra ett inlägg med fina bilder men jag skippar det för just nyss så blev jag tillfrågad om jag ville stå modell för lite pälsar (nu snackar vi fårskinnspälsar som är mycket, mycket "riktigt" gjorda, jag är själv emot pälsindustrin men det här är egna bondfår som används för levebröd som har använts, inget jag tycker är fel för så har man gjort i alla tider, alla har olika åsikter om detta) tillsammans med några andra tjejer! Självklart är det Täpp Lars själv som sytt dessa! Ska bli så jäkla roligt!

Sitter här i pyamas och myser till Armageddon (i'll be cryin' by the end of the night) och ska ta fram lite gott strax! Tar med mig min lilla kamera så får ni se lite ni också!

Have a great night, I will!

Nat

Kommentarer
Postat av: linda

2011-11-18 @ 23:11:44
Postat av: linda

sv : haha tack ;) <3 haha härligt! ja :)



kram! :)

2011-11-18 @ 23:12:38
URL: http://www.froggi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0