Lost myself to the world of Pan Am



Hello!

Jobbat förmiddag idag och nu sitter jag hemma väl inlindad i en filt för att inte frysa. Just övergången mellan höst och vinter (speciellt nu när hösten varit extra lång och varm) blir för mig som är fryslort extra spänd och jobbig. Dåliga knän som reagerar och fingrar som kröker sig i vantarna för att inte bli slukade av kylan och förlora motoriken. Ja, för jag har nog känt att reumatismen kommer krypandes och den blir nog svår att undgå när alla vuxna i min släkt har det.. Det låter som jag är 50 bast men så är inte fallet!

Ska förvinna in i världen av Pan Am alldeles strax om jag inte följer med mamma för att möta upp mormor på en fika! Serien är så grymt bra! Har alltid gillat Christina Ricci (haha, från Casper...åh vad jag sknar Casperfilmerna!) så att hon är med är ett stort plus!


Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0