Karma is going to get you

Hello musiclovers!

Blev ingen fotografering i morse eftersom hon som hade kläderna (alltså dräkterna) hade en sjuk dotter och fick lov att stanna hemma, men imorgon blir den av! Haha, Lars idéer är ju bara för sköna, ni får se imorgon!

Istället låg jag och kikade på Pan Am hela morgonen och sedan bar det av till det gamla huset (äntligen har han sålt det, shit.) och hämta grejer. Äntligen har man kunnat få tillgång till det. Herregud. Men så det såg ut..Dude? What were you thinking?! Det finns nog ingen människa i världen som kan irritera mig så mycket som denna. Vill man inte väl stanna då heller inte kvar. Nog om detta!



hehe...

NU ska jag strax ställa mig och fixa käk och för första gången på länge är jag faktiskt vrålhungrig! Jag har seriöst undrat om min mage slutat agera mage faktiskt, inte ens sötsug?

Sen ska jag försöka bestämma kläder och sminka mig för tjejerna (och karl och anders) kommer senare så börjar vi kvällen här och fortsätter sedan på bowlingen som sagt! Nice!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0