Jag vill inte ha det upptryckt i ansiktet?

Hallå hallå,

dalarna bjuder idag på minusgrader! Dock är snön inte här ännu vilket gör att man tycker dagen passerar alldeles försnabbt då solen går ner strax efter fyra. Snöns vita yta får världen att se aningen ljusare ut när himlavalvet speglar sig mot marken.

Har dock haft en bra dag (trots att knät är fucked up och jag vaggar mig fram likt en äggsjuk höna) men långdusch, fix med naglarna och städning! Dock blir jag faktiskt aningen arg och irriterad på alla dessa jävla reklamskyltar på nätet som blinkar: 12/11 ALLA KROSSADE HJÄRTANS DAG! Låt mig va' förfan. Gud, vem fan vill ha nått sånt upptryckt i ansiktet när man faktiskt lider utav det? Kanske är roligt för dem som en gång hade ett brustet hjärta att vara ironiska och tänka på sin dumhet eller whatever men för de just nu utsatta? Absolut inte. Vet 1000 till som håller med. Nog om det nu.

Ikväll blir det utgång med några pinglor, en inte allt för utdragen sådan dock för jag har faktiskt konsert imorgon! HELL YEAH. Gospelkonsert, damn it's fun! Tipsade Linnea om det och sen vips så fick hon hoppa med hon också, så nice!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0