Hemma och laddar om!

God eftermiddag!

Hade en riktigt trevlig utekväll igår, en riktig myskväll! Gick och la mig relativt tidigt (02.15) för att orka upp till fotograferingen idag! Började tidigare än menat så jag var hos Lars redan vid 10 i morse! Glatt och trevligt gäng som gladerligen hoppade i folkdräkterna var vi! Vi fotades ute i skogskanten tillsammans med Lars getter som inte var allt för glada och lydiga - men vi fick oss några skratt!

Jag hade på mig Rättviksdräkt (ni vet det med den fula struten på huvve, haha)! Vi var två av varje, två i rättviksdräkt, två i flodadräkt och två i leksandsdräkt! Men det var ju inte dräkterna som var fokus utan de var ju de vita pälsarna! De 6 vita pälsarna som ska skickas till Skansen i morgon och bäras av deras personal! Var där för inte alls länge sen och passerade någon i päls och tänkte att "jag vet allt vem som har gjort den där ja, jag känner honom faktiskt!". Bilder får ni imorgon eftersom jag snart ska ge mig iväg på bio!

Ska dock lägga upp bilderna från igår när jag kommer hem, så ni får hålla utkik!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0