He got feet down below his knees



Jobba jobba joo-oobba. Fin dag, förutom att en av mina elever smet.. Jag är skräckinjagande, sträng också. Not.

Tänk om alla sprang ifrån det de inte tror att de klarar av, inte ens försöker. Försöker man inte vet man heller inte hur det skulle kunna utspela sig för man har inte ens fått en bild av starten. Jag är en såndär envis person som verkligen håller hårt vid det tror på, dock är jag inte det minsta religiös. Jag brukar jämt säga - om någon har sagt att en av deras planer som de tagit tag i inte löst sig - Försöka duger.

Jag gillar starka personligheter. Jag tycker att man ska försöka uppfylla sina drömmar så gott det går, jag tycker man ska vara ärlig och jag tycker att man ska tro på sig och på andra. Även om vissa delar av befolkningen gör det svårt att tro på dem. Haha. Det finns mycket jag tycker. Ger man upp, krävs en ärlig förklaring till varför man gjorde det.

På tal om sånt förresten så är nog bland det värsta jag vet när folk velar. Säger på ett sätt och beter sig på ett annat.


Nu ska det mysas med lite te och pepparkakor (en pilsner, två pilsner, tre pilsner) och sedan en lång dusch för att få bort känslan av kall luft som sitter i kroppen!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0