Giving it all I got to give

25 november och det regnar? SNÖ, hallå, det ska vara SNÖÖÖÖ nu! Det är även löning idag, så det är gött! Vet ni? Jag har fasen inte shoppat sen i augusti! Är jag inte värd att göra det nurå? Jooooooooo! Jag är fasen värd att unna mig något! Dock får jag ju kika på hur det ser ut efter räknngarna.......uuuuuusch.

Haha, som vanligt så har vi stött på problem inför kvällen men jag hoppas verkligen det löser sig för jag är så jävlarns sugen på en grym utekväll (okey, jag har varit ute varenda helg i fyra veckor nu, haha)!!

Tog mig faktiskt en sovmorgon i morse eftersom jag är ledig idag och faktiskt behövde sova ut och nu ska jag slänga mig in i duschen, skriva ett omdöme/utvärdering, dra till skolan med det och lämna lite bröllopskort, sen luncha med fina Ida för att sedan förhoppningsvis börja fixa mig!

hörs senare!

Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0