Who the hell are you?!

Var med mitt hjärta hela dagen igår så jag hann aldrig skriva! Mys en hel dag - vilket räcker för mig annars blir det för mycket om jag ska vara ärlig. Haha. Gulligull är inte riktigt min grej alla dagar, vissa stunder absolut men inte hela tiden. Vi misslyckades fatalt med middagen då jag inte fick till den ordentligt och mannen inte var hungrig men trots det var vi på gott humör och umgicks en sväng med Gustav och Lisa. Hahah, drog ut Lisa på ett önskat raggarvarv också!







Hemma nu och funderar på vad jag ska göra idag. Ska nog kanske ta en tur till mormor, jag borde iaf göra det! Först ska ja dock äta lunch med mammsen. Sen får vi se, rock n' roll blire iaf!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0