var fan är alla nogranna arbetare?

Fortfarande tvekande angående klänning. Ska jag gå på balen i en klänning som har rätt modell men fel färg? Ska jag ha en guldfärgad klänning? Jag tycker fan inte om guld men folk försöker övertyga mig att jag har "den ärtta färgen för att bära guld". Pfft, säger då jag till jag har testat den. Det är den, en lila klänning med massa krimskrams glittergrejs och pärlor fram på eller ingen klänning alls. Jag tänker inte lägga ut någon bild och spoila klänningens så att alla har sett de eventuella innan balen.



bild från förra årets bal då jag underhöll en del av kvällen. Kolla mitt korta hår alltså.

Ska käka nu, räkna lite placeringar, åka på möte 20.15 och sen ska jag till Caath. Är inte jag på möte jämnt?!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte guld. INTE.

2011-05-17 @ 21:10:29
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0