Nytt i garderoben!










  • Lösögonfransarna ska jag ha till balen, köpte extra långa även om jag har ganska långa själv. Det är ju för att förstärka effekten när jag liksom vill vara "naturligt" sminkad och inte ha värsta partysminkningen, haha. Kommer nog bli bra!
  • Äntligen nya jeansshorts, Cubus konstiga storlekar får mig confused - jag har inte haft 32 på typ 2-3 år, marknadsknep? Få folk att känna sig smalare genom att ha förskjutna storlekar? Sitter bra på mig iaf!
  • Nya sunglasses - behövligt!!
  • Guldiga örhängen - något jag inte äger förrän nu. Testing, testing...

  • Magtröja typ, skulle egentligen inte kalla det för de men whatever.. snygg iaf, i kombo till shortsen!
  • H&M's egna foundation, köpte den på test förra gången eftersom jag inte vill ha någon som är totalt täckande och täpper porerna för mycket så att det inte blir kakigt ed puder på - funkar utmärkt på min hy!
  • Sen kunde jag inte motstå ringen - fierce as hell! Metallrosett - hello..

/Nat

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh, exakt sånna shorts har jag också, haha :D

2011-06-01 @ 22:32:36
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0