Unbelieveble

Det var helt sjukt grymt igår. Jag är så jävla stolt! Jag är så förjävla tacksam också...insane.

  • Första föreställningen var för högstadiet och jag måste säga att de fr en gångs skull var en riktigt bra publik. Det märktes att de lyssnade, tittade och förstod då de ar totalt tysta. Mycket imponeran

  • Andra föreställningen var för gymnasiet, och även de var en mycket bra publik - faktiskt den bästa! De klappade när man ska klappa (haha, högstadiet var söta och klappade efter varje scen), de förstod de grova sarkasmerna och ironin, de förstod de vi ville att de skulle förstå eller ännu bättre - de såg vad vi ville att de skulle se!
  • Trejde och sista föreställningen (buuuhuuu), var för allmänheten och det kom faktiskt hela 200 pers! Jag är väldigt nöjd med det! Många grät och det skapar ju som alltid en väldigt stor känsla hos en själv!
Totalt sett så är jag obeskrivligt nöjd och väldigt stolt - både över mig själv och över alla som varit med! Jag blir alldeles varm innombords när jag tänker på alla fina kommentarer och alla kramar man fått! Jag kommer verkligen sakna att jobba med det här, något kommer att fattas de närmsta veckorna. Sen vill jag säga att: TÄPP LARS ARNESSON, DU ÄR BÄST!! Och även att jag kommer att sakna min klass så jävla mycket efter studenten.


















/Nat

Kommentarer
Postat av: Lena

Ni var sååå bra :)

2011-05-15 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0