There's no love like your love

Hahaha, jag lovar att om ni hade sett mig i morse hade ni fan undrat om jag var dum i huvudet. Men det är jag ej! Min ena vindrutetorkare la av, gissa vilken? Naturligtvis förarsidans! Det har hänt förut. Så jag stannade bilen och försökte skruva åt den lite med fingrarna men icke. Så jag drog hem istället, fällde upp huven men nej. Så tog jag mitt pick och pack (ni ska också veta att det ösregnade) drog mig till skolan, lånade en skiftnyckel och skruvade åt. Händigt må jag säga.



Sitter och lyssnar på grym musik (läs: megadeth och metallica), har lite halvtråkigt. Får inte träna eftersom halsen är kaputt. Lägger upp en önskelista senare!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0