Studentbal nr 1, Ludvika

Hellu brothers and sisters!

Har varit i Ludvika hela dagen så jag har inte kunnat blogga tidigare, var närmligen på finaste, bästa Sandras bal! Kom till hennes lägenhet och fann henne och mamma Monica på golvet, de försökte fixa en frisyr men det blev inte riktigt som Sandra tänkt sig så jag ställde upp och hjälpte till. Jag är fan nöjd, den blev riktigt bra!

Orkar inte lägga upp bilderna nu, jag vill hinna fixa dem den här gången! Förstärka dem så att säga, haha. Så ni frå vänta tills imorn! Nu ska jag kolla min mejl, gå ner och hämta min turkosa klänning som ligger på Ica, duscha och sedan gå över till min karl.

Ha en fin kväll!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0