schoooooools out forever.

Jag hade mitt sista prov idag, ett slutprov i allt vad musik och estet heter, sista spelningen med klassen någonsin. Helt sjukt, jag vill inte!! Usch, det känns jättehemskt. Herregud. Haha, jag och Karl har ju för fanken gått i samma klass sen sexårs och dessförinnan har vi kännt varandra sen dagis.


Imorn är det bara en dag kvar sen åker mössan på och sen är det 10 dagars fest - eller ska man säga 10 dagars farväl? Jag är både glad och inte! Självklart vill man ju ta studenten men liksom fasen, det är året har varit så jävla bra!!

Imorn är det också friluftsdag och vi ska grilla med esteterna - dock smiter jag iväg till mora och handlar en kuvertväskan m.m - hoppas jag hittar någon! Hoppas även att klänningen kommer imorn!



Jag vill ha sommar, värme, sol och fina vänner och en fin pojkvän!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0