No wonder why

hello darkness? hello parkingmeter? Nejdå, HELLO!

Har som sagt varit uppe i Lima och testat balfrisyr tillsammans med Amanda och Yrsa! Gud vad fina vi kommer att vara, mm-m, babes coming up! Självklart kommer vi att vara förjävla snygga tack vare fina, fina Lojs!



Imorn har vi spelning ute på skolgården. Första spelningen sen i julas - hur skönt är inte det?! Jag älskar att spela, jag är ju trots allt musiker. Känslan, ni anar inte. Och även om jag teoretiskt klar med skolan så är spelningen mitt sista prov. Herregud. Min sista spelning med klassen, med Bengt och Åke och med smågrapparna. Usch.

Jag vill inte ta studenten samtidigt som jag vill det. Det kommer att bli så konstigt. Jag ska aldrig mer tillbaka till MSG, det är ju sjuuuuuuuukt. Jag ska kallas vuxen men jag känner mig inte alls redo. Jag är redo för världen och den för mig men samtidigt så vet jag inte? Jag kommer aldrig att växa upp och bli helt total vuxen och jättemogen. Jag blev mycket mogen i tidig ålder men jag tänker inte växa nå mer på något år nu.

så grymt mycket känslor.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Well babe... Mami är snart 34 och är inte vuxen än, trots barn och jobb och ansvar och fan och hans moster. Den dag jag blir vuxen lägger jag av. Med allt.

"Den dag jag slutar leka, är jag död."

2011-05-30 @ 00:15:47
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0