Lethal injection

Jag har kommit på en ganska stor faktor av min lilla dåliga period. Även om jag hälsade på Sandra på hennes bal så är det faktiskt ett tag sem vi umgicks ordentligt hon och jag. Note to self: you miss your best friend. Hon är som en syster, infact så ligger det till såhär: mi familia es su familia, and reverse. Wöööw, tre språk i en mening, hattrick! Höhö. En annan grej är att det nu är liksom ett år som jag bott med endast min mamma och mina syskon.

Just nu är det också sjuuuukt tråkigt eftersom alla mina fina vänner är på kajaktur i St. Annas skärgård och jag är fast i Malung. Jag har min man här dock, men det är inte så att jag vill binda fast ha honom och tvinga honom att umgås med mig, hahaha, that would be cruel. Nej, så nu spenderar jag tid med familjen istället. Vilket är både skönt och inte. Det är så mycket skrik och bråk ibland. Så det slutar med att jag är själv med min musik. Då trivs jag som bäst. Har inte haft tid för det på ett tag.





/Nat

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysen! <3

2011-05-24 @ 11:00:22
URL: http://sanera.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0