Jag skickade in en jäkligt bra uppsats idag.... som jag inte kunde spara.

Wonderful, isn't it?! Menmen, jag skrev ju ut den. Så jag funderar på om jag ska skriva upp det till bloggen (fråga mig inte varför jag inte bara kopierade och klistrade in i ett inlägg tidigare idag caouse I don't know). Den handlar om min relation till musik!



1.



Jag har suttit i studion och spelat in. Även om det gick rätt dåligt i början när jag skulle börja pilla med allt så blev väl resultatet rätt bra! Jag vart spela in för att höja mitt betyg så.. hehe.

2.



Min älskade mor har beställt och lagt undan 5 flaskor utav Motörhead Shiraz som hon tyckte jag skulle ha till studentveckan! Fuck yeah, my mom is great!

Nu ska jag ner och handla för att sedan åka till Grustag och umgås. Och äta massa onyttigt som jag helst inte gör framför Cj. Fjantigt va? Haha. Eh, no.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0