WÖÖÖÖÖÖW!



Okey, ni fick ingen bild men jag kan kompensera det med att avslöja vad jag har pluggat till (I know, some of you already got it) men det var min uppskrivning! Den var idag och jag klarade!! I'm so happy! Fyfasen vad gött, jag är förbannat nöjd! Jag körde nästan hela vägen hem också, från Borlänge till Malung och halkan var ju kul ju!

Haha, när vi åkte hem så lyssnade vi på Bandit (som jag alltid gör) och snubben, jag kommer inte ihåg vem, var så jäkla förbannad för att Sebastian Ingrosso hade sagt att rocken var död, den fanns inte och att ungdomar knappt visste vilka Foo Fighters var. Yeah right! Ingrosso är alltså en grabb som spelar housemusik, men musiker som musiker ska man väl alltid ha respekt för respektive genre?

Rocken är alltr annat än död, speciellt inte i Sverige! Askul, att han som sncka blev så sur bara, haha!

Lite nyheter såhär från rockvärlden om ni inte har hört är att fd Alice in Chains basisten Mike Starr har hittats död i sin lägenhet, droger var orsaken..

Dessa jävla droger, håll er borta från sånt det finns ingen poäng.





/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men grattis Brownie! fan va du e bäst! du klarar vad du vill! <3

2011-03-10 @ 18:33:09
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0