WHAT DID I SAY ABOUT THIS?!

THE FREAKIN BIG FOUR TILL ULLEVI DEN 3:E JULI, JAG KAN FAN INTE BLIR MER NÖJD!!! Eftersom jag ska flytta och det går åt myyyyyyycket pengar till det så blir det nog bara en konsert/festival i år. Och jag har velat och velat men nu blir valen definitivt! The big four på Ullevi it is!

Biljetterna släpps den 7:e mars kl. 09.00! Jag hoppas att jag har råd, annars får jag kämpa i efterhand, eller se till att någon köper det åt mig i studentpresent! Jag måste, måste, måste dit annars kommer jag att gråta blod på riktigt (okey, kanske inte..)! Jag är helt sjukt glad, I knew it! Man ska aldrig underskatta magkänslan!

Måste dra, men vi hörs!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0