Well done!

OH YES; I'M BACK! Mmmmm, äntligen nät på min egen dator igen. Underbart.

Studentfesten igår var awsome, couldn't get any better! Bara en person fattades men han ville inte och var lite krasslig så. Förade hos Anette tillsammans med Yrsa, Sandra, Anette (ofc), Sandra S, Gustav, Ida, Carro, Simpus och Kalle! Min vinflaska som jag aldrig i livet trodde att jag skulle dricka upp försvann illa kvickt, höhö.

Väl på taket var det grymt! Trots att det inte blev någon karaoke så var det asbra drag och jag kan vara mer nöjd - det var ju fullt! Dessutom tjänade vi en rejäl hacka!

I vimmlet och dimman fann jag också syskonen Doerksen som jag senare var på "efterfest" hos, trevligt! Glömde saker där gjorde jag också, haha, men har varit och hämtat.

I feel like I owe you guys some pictures! Det är från lite allt möjligt den senaste tiden: chokladbollsbakning, friluftsdag, studentfest m.m








/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0