the law of rock n' roll music

Var ute på en skidtur med Sandra i morse, det var tänkt att vi skulle åka 7,2 men så blev det inte, det blev myyyycket kortare och det var verkligen inte i brist av ork utan för att våra skidor var totalt ovallade och bakhala som satan, ett glid fram två glid bak ungefär. Men träning som träning, jag tränade faktiskt hemma innan också. Whatever.

Jag borde plugga, men jag orkar inte. Jag vill inte. Varför är det inte så att man bara behöver kolla på boken sen vips så är allt instalerat i hjärnan - nothing less, nothing more, that's it.





Jag gillar Helena Bonham Carter, hon är cool.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

hon e grym!

2011-03-12 @ 13:40:28
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0