Sista friluftsdagen ever

Det är en liten gnutta tragiskt. Vi har sedan vi började sexårs varit på friluftsdagar hit och dit! Åh, jag tänker tillbaka på alla de gånger vi har grillat pinnbröd och käkat Mats kolbullar, haha. Och när vi byggde kojor ute i skogen, kastade kardborrar på varandra och alla de gånger på Byråsen som vi kommit hem dyngsura och kalla. Man har inte alltid tyckt om det men det finns en hel del minnen!

Massa pulka och bobåkning blev det iaf, några bilder tog jag också! Jäklar vad veckorna rullar nu, var det inte helg nyss?

På fredag är det studentfest och jag är så glad över att jag inte är sjuk och denna gång får avnjuta festen med de andra! Min babe ska vara med också, great!

Har inte så mycket mer nu, hörs.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0