She took him to the silverstream



Hey ho let's go,

Inte för jag vet vart vi ska gå men ändå. Jag blir galen, jag vill sitta vid min ena jävla dator och plugga och blogga, whenever I want to! Gosh it's not to much to ask for.

Var uppe i Sälen och jobbade igår, sista gången innan löning, tusan vad gött det ska bli när pengarna rullar in på fredag! Passande nog är det studentfest då också - awsome. Kommer att bli hur kul som helst!



Har jobbat massa med showen idag och läst en hel del i "Sense and Sensibility", men jag kommer inte att ha läs ut den i tid, vilket tydligen inte gjorde nåt för Marit (why is she so damn kind to me?) men jag klarar nog av att skriva en book review ändå, which I will.

Är sjuuuukt nervös inför imorn. Fixar jag det, then it's a big step for me men om jag inte gör det så blir jag inte heller besviken - tror jag. Fast iofs, om jag känner mig själv rätt så blir jag alltid besviken om jag inte har rätt, get it? Men jag har faktiskt alltid en tendens till att underskatta mina förmågor? Shit the same, om jag klarar det som ni inte vet om men som vissa av er kan räkna ut så får ni garanterat reda på det imorn, that's for sure!


/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0