nej fyfan

jag är så jävla sämst, jag känner mig så jävla sämst. Det är så skrattretade att hälften vore nog. Jag kuggade min uppkörning (SURPRIZE!!!) med 2 fel♥! Och som gräddan på moset hade jag en praktikant. Det ena felet var att jag på en 200 m lång väg inte körde tillräckligt sakta där det var högerregel och det andra för att jag missade att klolla döda vinkeln i rondellen en gång och "lite sent" (?) en gång..... JÔLLER. Enligt statistiken ska ju en av sex bli kuggad och den personen idag var jag. Wonderful.
Whatever, jag var skitsur efter och jag ska fan i helvete ha närmsta tid, för de där småfelet ska jag då komma ihåg!

Jag och Amanda skrattade högt när jag kom tillbaka, amanda fick godkänt trots att hon nästan körde på en gubbe och missade högerregeln liksom jag.

Likaså Just som också klarade trots att han missade högerregeln på en del vägar. Jag blir så trött, jag vill förfan inte ha någon jäkla praktikant. Han jag hade var så jäkla pretto och eftersom han var nu så tänjde han heller inte på några gränser. Den riktiga läraren höjde ögonbrynen när han sa att jag var underkänd, och något säger mig att de inte riktigt var överens om resultatet. Jaja, nya tag nästa tisdag? Jag är ändå misslyckad.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte sämst! Han, praktikanten, är sämst! Man ska inte gräma sig över sådant man inte kan påverka längre! Puss på dig - du är bäst.

2011-03-22 @ 19:25:39
URL: http://lararjaveln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0