Mlg-blg, blg-sthlm!

Så ser min dag ut imorn! Malung-Borlänge sedan tåget mot hufvudstaden och min älskade pojkvän! Jag får ångest över att göra av med pengar (of course) men vafan, jag lever bara en gång va?

Körde lite i morse sen blev det gym efter det! Det var riktigt gött men tufft med så jävla mycket träningsvärk som både jag och Sandra hade, haha. Jag har inte träna så här hårt och regelbundet på ett tag, det märks. Yoga må göra en stark men styketräningsstark vette fan alltså!

Efter det har jag inte gjort så mycket, pluggat lite och snart kommer Lojs hit och då blire en fika med henne! Sen måste jag gå till gamla huset och kika om jag hittar medlemskort till lite här och var, det är inte tantigt - det är smart!

Får se om jag skriver nå mer innan jag åker och om jag skriver något när jag är där! Hejs, jag måste packa!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0