What does a girl like me do in a place like this?

originaltext från mumien: what does a place like me do in a girl like this. Mycket roligare!

Ja, vad fasen tänkte mamma när hon flyttade hit? Kunde hon inte bara ha flyttat tillbaka till stan när hon var redo för familj. Säker miljö säger hon, pfft, säger jag. Jag byter hellre "jag ser älgar varje vecka" mot " jag är i studion varje vecka", 100 % säker på den!



Hade världens problem om hur jag ska ta mig till Gbg igår, har ju tänkt att köra men det är ju fel på bilen... Lillebrorsan har varit på Biltema otaliga gånger förra veckan, jag har till och med gett honom pengar men så har de glömt av det. Hur arg blir man?

Menmen, OM bilen inte blir lagad till på fredag så har jag löst det ändå, tack gode gud för människor med hearts of gold! Sen blire att bo hemma hos moster Ingela i Mölnlycke, underbart!

Men nu ska jag slänga mig i duschen för jag ser ut som Manson när han sovit med sminket på. Haha.



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0