They're out to get me.

Hade jag svårt att lita på folk innan, så kommer jag att ha ännu svårare nu. Helt otroligt. Jag var så förbannad tidigare att jag blev sittandes i trosor och bikini - chock kallas det. Jag är så besviken, arg, ledsen och ändå visste jag innerst inne att något var inte helt rätt. Men eftersom jag är det jag är så lyckades jag fixa det ändå, trots att jag hade total panik. Jag känner mig iaf lugn för att jag lyckades lösa det, för jag oroade mig mest över den jag skulle resa med. Blåst, jag känner mig blåst. Du hade ju fixat allt.


Var och fikade med finaste Emelie för en stund sen så jag är nyss hemkommen. Innan dess låg jag och pressade. Fan vad jag har lätt för att bli brun, haha. På fredag bär det av mot Gbg, trots allt. Jag och Cj, ingen ståplats men inte så långt bort att vi behöver kikare. Och så bor vi hos Nanni. Totalt ändrade planer. Fan vad arg man blir.

Metallica finns ju inte på Spotify men här är en spellista med de tre övriga banden - låtar som jag tycker är deras bra, bättre och bäst.

Hörs later babes.

/Nat

Kommentarer
Postat av: MLI

Tack för det fina sällskapet :) måste vi göra om ;)

2011-06-30 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0