the price of leave her

Tja metalheads,

lång sovmorgon och ett par jobbsamtal senare sitter jag här. Vädret kan gå och dö - Is that all you got?! Som Jon Bon Jovi argt sa till himlen i onsdags under konserten i Oslo. Det slutade att regna då, mannen har kontakter... Kontrakt med himlen månne? Det vill jag också ha när jag når scenen.

Jag borde egentligen ha varit på banken idag men jag orkar verkligen inte gå någonstans. All den där jävla stressen har satt sina spår och nu försöker min kropp tydligen visa mig hur trött den är. Vad fint. Sarcasm.




Och det här med dagens låt. Det kan vara flera. Eller bara en. Det kan sättas ut fler låtar på en dag men alla är inte dagens.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0