Take a little, give a little

Jag bjöd på mat, dryck och mig själv som en livslevande student förra fredagen och fick för det fina gåvor (inte presenter) trots att jag påpekat att jag inte ville ha några. Fan vilka underbara människor ni är, vet ni det? Så jag tog lite kort på grejerna jag fick så att ni också kan se!


Halsband från Charlotta, asschysst! med riktiga läderremmar och personlig gravering!



Ett till personligt smycke, ett halsband som jag fick av bästa Emelie och Kissie, hur fint som helst!



Kärlek ♥ Moster och Mommo tyckte inte de skulle bryta trenden förrän jag fått ett helst sätt. Har ju redan halsband och örhängen! Sjukt snyggt and I love it! Fattas vara ring nu...höhö



Fina, fina Ulrica och Marina! En docka vid namn Happiness who likes to sing och en bok som är förjävla rolig!


Mitt favoritkort från dagen.


från en av världens bästa lärarinnor.


och från den bästa lärarinnan och min extra Mami. En blandcd, direkt från hjärtat. Har hittills bara lyssnat igenom den en gång men den kommer att hänga med en 20 år till - minst. Det var min favoritgåva. Älskar dig!


mitt diplom som jag fick under lunchen måste ju också visas!

/Nat

Kommentarer
Postat av: Anna

När den där blivit repig och ohörbar är det bara att be om en ny...

Love you too

xox

2011-06-18 @ 00:22:04
URL: http://lararjaveln.blogspot.com
Postat av: Sandra

Jag fick också en sån där flicka med fåglar! Och en sån tavla fast det står lycka på min :)

2011-06-18 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0