Studentveckan dag 8

Heeeeelloooo,

sitter i skolan (wtf?!) och ska snart åka och hämta ett lakan som vi ska skriva på! Wihoo!
Ni ska få bilder från middagen igår hos Bänkt så fort jag kommer hem, promise! Gosh, god mat vare iaf! Var dock inte med på brännbollen som var tidigare på kvällen bara för att vi skulle iväg, haha. Men det var tydligen mycket folk!

Idag är det volleyboll klockan tre, får se hur det går, haha! Jag är SÄMST på volleyboll, menmen... Ikväll vet jag inte riktigt hur det blir, först volleybollen som sagt sen middag med min babe, förhoppningsvis någon rolig förfest och så blire tom's igen ikväll! varierande? Nope, inte särskilt men vi bor ju i en byhåla som sagt.. Full like a kastrull tonight iaf, awsome.

Tyvärr måste vi vara i skolan klockan nio imorn för att vara med på 1:orna och 2:ornas avslutning, fu på er hörrni!



Hörs snart igen rock n' rollers!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0